ارائه محصولات متنوع مطابق با نیاز بازار | ایران دوچرخ
ارائه محصولات متنوع مطابق با نیاز بازار

ارائه محصولات متنوع مطابق با نیاز بازار

  • تاريخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400
ارائه محصولات متنوع مطابق با نیاز بازار

ایران دوچرخ به عنوان اولین تولیدکننده موتورسیکلت در کشور، امسال محصولات متنوعی را مطابق با نیاز روز بازار به سبد محصولات خود افزوده است. از جدیدترین محصولات آن می توان به وترانو، جیران، آوا کلیک 150 و KPT200 اشاره کرد.
وترانو
این محصول در کلاس اسکوترکلاسیک، با طراحی زیبا ودارای بدنه‌ای از جنس ABS و محکم و انجین 150 سی سی انژکتوری کامل می باشد که تمام تست های آزمایشگاهی، عملیاتی و میدانی را با موفقیت گذرانده است. صدای کم اگزوز، عدم لرزش در حرکت و مصرف سوخت پایین با مقدار 2/5 لیتر در صد کیلومتر پیمایش و حجم باک بنزین 4/5 لیتری از ویژگی های این موتور به شمار می آید. این موتور سیکلت اتوماتیک، با وزن 102 کیلوگرم به سیستم سوخت رسان انژکتوری مجهز است.
جیران
موتور برقی جیران از سرعتی برابر با 30 کیلومتر بر ساعت و باتری lead-acid با ظرفیت 48 ولت بر 12 آمپر ساعت بهره می برد. جیران برقی با قدرت موتور 500 واتی که در آن تعبیه شده است با وزن خالص 63 کیلوگرم، توانایی جا به جایی وزن تا 90 کیلوگرم را دارد. این موتور برقی گشتاور شروع 27/5 نیوتن متر را فراهم می کند.
آوا کلیک 150
این محصول، موتورسیکلتی در کلاس اسکوتر می‌باشد و طراحی فوق‌العاده زیبایی دارد. آوا کلیک از سیستم کیلس و حجم انجین 149 سی سی برخوردار است که آن را به یک موتورسیکلت قدرتمند در رده‌ی خود تبدیل کرده ‌است. سیستم سوخت رسانی به صورت انژکتور می‌باشد که میزان آلایندگی زیست محیطی را کاهش می‌دهد. حداکثر توان تولیدی 6/7 کیلووات و حداکثر گشتاور برابر با 9/14 نیوتن متر است که عملکرد عالی برای راندن در سطح شهر را فراهم می‌سازد. موتورسیکلت کلیک 150 کی لس از گیربکس اتوماتیک بهره ‌‌است.

KPT200

جدیدترین محصول ایران دوچرخ است که به زودی مشخصات فنی آن اطلاع رسانی خواهد شد.
مشتریان محترم می توانند برای اطلاع از مشخصات فنی محصولات مذکور به بخش معرفی محصول مراجعه نمایند.