استقبال گسترده از ایران دوچرخ در نمایشگاه ایران رایدکس | ایران دوچرخ
استقبال گسترده از ایران دوچرخ در نمایشگاه ایران رایدکس

استقبال گسترده از ایران دوچرخ در نمایشگاه ایران رایدکس

  • تاريخ انتشار : شنبه 30 دی 1396
استقبال گسترده از ایران دوچرخ در نمایشگاه ایران رایدکس

شرکت ایران دوچرخ درچهامین نمایشگاه ایران رایدکس که در 26 تا 29 دی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد حضور یافت.
این شرکت علاوه بر نمایش موتور سه چرخه برقی و موتور سیکلت جدید برقی B10 ،دیگر محصولات خود همچون موتورسیکلت تریل X2-249 ، موتور سیکلت آرشیا 125، 150، 200 وموتور 150-6H را در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار داد.
موتورسیکلت 10B-150 حاضر در این نمایشگاه دارای رینگ های اسپرت و مجهز به کمک فنر گازی می باشد و از ترمز دیسکی و استارت برقی نیز بهره می برد .مزیت این موتورسیکلت در دسترس بودن لوازم یدکی و قیمت مناسب آن است که با تغییرات خاصی در نمای موتورسیکلت زیبایی دو چندان و به روزی پیدا کرده است و از جمله بهترین موتورسیکلت های نیو استریت حال حاضربازار به شمار می اید. همچنین دیگر محصول برقی حاضر در این نمایشگاه موتورسیکلت سه چرخه برقی است که برای تمامی سنین و افراد مختلف که قابلیت شارژ با برق خانگی را دارد قابل استفاده می باشد . این محصول مجهز به دنده عقب و دارای سبد و باکس ، زین و دسته ها با قابلیت تنظیم نیز می باشد .
موتورسیکلت ATV-500 همچنین در غرفه ایران دوچرخ به نمایش در امد این نوع موتورسیکلت ها که در ایران بیشتر کاربرد تفریحی دارند جز کامل ترین و مجهز ترین نوع در ایران می باشد که دارای گیربکس اتوماتیک با حالات مختلف رانندگی چهار چرخ متحرک ترمز دیسک، سیستم رادیاتور آب، استارت برقی و هندل دستی ، وینچ برقی  و سایر امکانات می باشد .
موتورسیکلت های آرشیا 125،150و200 نیز حاضرین در غرفه ایران دوچرخ به شمار می آیند که از قطعات با کیفیت تولید و مونتاژ شده.اند. این محصول در آخرین تغییرات به سیستم انژکتور مجهز شده و با گرید مصرف سوخت A به بازار عرضه شده است و از تیپ های مختلفی برخوردار است که با تجهیزات مختلف مانند نوع ترمز دیسکی  زین دو رنگ کمک فنر گازی قابل تنظیم دزد گیر درب باک تخت سویچ تاشو و رینگ های اسپرت همراه هستند. دیگر محصول ایران دوچرخ که در نمایشگاه ایران رایدکس حضور داشت موتورسیکلت تریل x2-249 بود.این موتورسیکلت دارای رادیاتور آب و روغن می باشد و از 4 سوپاپ،  توان 24 اسب بخار قدرت و راندمان و کشش بالایی برخوردار است ضمن اینکه از ترمز دیسکی در جلو وعقب بهره می برد و کیلومتر شمار این محصول نیز دیجیتال می باشد.